مامانا برای بیمارستان پوشک و شیر خشک چی بگیرم؟

۶ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده ♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

برای خودت پوشک بزرگ بیتا
نینی پوشک مایبیبی ابی
شیرخشک ببلاک من میگیرم
شرت توری سرجی

ببین بنظرم سایز صفر نگیر من دیروز گرفتم اوردم باز کردم خیلی کوچیکه باید برم یک بگیرم

من تحربه ندارم
ولی اکثرا مارک پوشک مولفیکس و مای بیبی گرفتن
شیر خشک هم اپتامیل

پوشک مولفیکس
ولی شیر خشک برای بچه اولمم نگرفتم نمی‌دونم
من فقط شیشه گرفتم گفتم اگر نیاز شد از داروخونه بیمارستان شیرخشک میخرم اگرم نشد که بهتر

پوشک واسه نی نی سایزصفر مای بی بی،شیرخشکم بستگی ب خودتون داره معمولا آپتامیل ب همه میوفته

سوال های مرتبط

مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی