کیا زایمان طبیعی با بچه وزن 4 کیلو داشتن؟ چطور بود؟؟؟؟

۵ پاسخ

خواهر زاده من ۴ونیم بود .خواهرم پدرش دراومد. انقد سخت زایمان کرد و خیلی هم بخیه خورد.اصلا این وزنو نباید طبیعی زایمان کرد

رفیقم به دنیا آورد البته ۳۹۵۰ بود الان خوبه خداروشکر فقط یکم بخیه خورد و اپیدورال شد راضی بود

بیمارستان دولتیا ک میزارن دوراز جون لب مرگ برسه طرف بعد سزارین میکنن

مگه چهار کیلو طبیعی میشه ؟؟؟اذیت میشید هر دو تا تتون

بخودت که هیچ به اون بچه ظلم نکن توروخدا

سوال های مرتبط