من ک زایمانم راحت بود.چون قبلش ورزش پیاده روی حموم آبگرم و رابطه داشتم
بله راضی بودم
دوتا زایمان داشتم هر دو خوب بود خداروشکر
من میرم پیاده روی واژن درد گرفتم لگن درد گرفتم پله هاهم هست کارای تو خونه اگه ورزشم بکنم که تو خونه میزام به بیمارستان نمیکشم همینجوری شم بچه خودشو سفت میکنه وقتی میرم دستشویی حس میکنم یه چیز سنگین داره فشار میاره به واژنم همش حس میکنم دستشویی دارم میرم میبینم یه قطره خدا کنه بتونم هفته ۳۸ کامل کنم
زایمان طبیعی بستگی به ورزش و دمنوش هایی که دکتر میگه داره
ورزش خیلی تاثیر داره و پیاده روی اگه اینا انجام بشه صددرصد زایمان راحت میشه
مادر هم عذاب کمتری میکشه
ببین زایمان طبیعی دقیقا مثل اینه ک چند نفر با وزن یکسان برن باشگاه ک لاغر کنن ولی هدکس یجوری نتیجه میگیره چون ب چند تا مورد بستگی داره دوس من میگ من کلا ۱ ساعت درد واقعی کشیدم
چون ورزشاشو رفته بود دمنوش روز زایمان زیاد خورده بود زعفران اناناس زیاد خورد ماساژ زیاد انجام داد
درعوض دختر داییم گفت من ۸ ساعت درده با دادو بیداد کشیدم تازه اخرم از بس جیغ زده بود ورم کرده بود واژنش بچه نیومد سزارین کردن
زایمان کردم میام میگم😁👌🏻
عالی بود
افتضاح بود
دردش ک زیاده ولی من راضی بودم مامایی ک زایمانمو انجام داد خیلی خوب بود خدا خیرش بده
نچ خیلی درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.