۱۲ پاسخ

سر بچه اولم جرات همچین کاری نداشتم فقط سجده طولانی و گربه و گاو میرفتم. خیلی خطر داره مخصوصا من سنگین و دست پا چلفتی مطمعن بودم با این حرکت خودم و ناقص میکنم

حالا میخوای با دست و پای گچ گرفته بریم زایمان😐😂

🤣🤣🤣 من اصلا امتحانش نمیکنم
مطمئنم بچه میاد تو گلوم😂

نکنینا یهو دیدی بچه تو حلقت گیر کرد😐

فکر کن من با این کمر دردم چنین حرکتیو امتحان کنم 😂

من ب سختی از زمین بلند میشم🤣🤣🤣یا رومبلم یا رو تخت اسون تره واسه پا شدن عزا میگیرم از سر سفره پاشم🤣🤣🤣فک کن این حرکتو برم

این برای سبک وزناس
من برم اول صندلی میشکنه بعد خودم میوفتم
🤣

وای ی لحظه فک کن ول شی بیفتی رو شکم😑😑😑

اصلا امتحانشم نمیکنم😂

ب نظرم اگه برم از روش سوم زایمان کنم🤣

به نظرم خطرش بیشتره

این مدل وایسادنش خودش هنره 😂

سوال های مرتبط