تو هست ماه بود ک کامل ۴ دست و پا رفت،الان خودشو میگیره بلند میشه،دستشو ول میکنه چند ثانیه وایمیسته
ملکا اخدای ۷ ماهگی میخزید الان یکم چهار دست و پا میره
اثلا قابل مقایسه نیست نمیشه رو ماهش حساب کرد من دخترم ۹ماه بوداثلا قلت نمیزد به ۱۰ ماه یهو رو انگشت های دست و انگشت پا راه افتاده خیلی جالب بود با سرعت بالا ام میرفت مثل ماشین شاسی دار😂خودشو بالا میگرفت میرفت تو دوهفته یهو بلند شد از دیوار گرفت و راه رفت یعنی کل چهار دست و پاش شد دو هفته ..الان شاهان که ۷ماهشه اونم تنبلی میکنه و نمیره اینم فک کنم مثل خاهریش میخواد یهو راه بره
از۶شروع میشه حالا بستگی ب بچه داره
دختر من الان ۳ روزه داره چهار دستو پا میره .
یذره میره میشینه دوباره میره...
تقریبا از ۱۰ روز پیش تلاش میکرد بالاخره موفق شده ولی هی باید حواست باشه به چیزی نخوره
دختر من ده ماهش بود چهار دستو پا نزدیک یکسال نیم راه افتاد
من ۷ماه۱۰روزش بود شروع کرد به خزیدن الان
که وارد هشت شده تقریبا چهاردسته پا میره همه جا
ولی بچه با بچه فرق میکنه نباید باهم مقایسه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.