۲ پاسخ

روز 7 تا 10 سیکلت باید بری و اینکه تا روز عکس نباشه رابطه داشته باشی و حتما پیش دکتر زنان یا ماما برین معاینه بشین که عفونت نداشته باشن، هم بیمارستان انجام میدن هم یه سری مراکز رادیولوژی

سلام عزیزم باید ببینی تو شهرتون کجا انجام میده من تو مشهد سونو گرافی فرشچی عکس رنگی هم میگیره اونجا رفتم بعد پریود رفتم دکترم گفتم ۱۰ عادت برم هزینش آزاد ۴۲۰۰

سوال های مرتبط

منتظرنورِدیده🌛 منتظرنورِدیده🌛 قصد بارداری