۵ پاسخ

مثل همون بود سبک بود

برا من سنگین تر

من دیروز زدم
مال ما دوماهگی خیلی خیلی سخت بود ولی این نسبتاً به دوماهگی راحتتر بود

برا ما سخت تر بود دو سه روز اول،از لحاظ تب
ولی دو ماهگی،دوتا پای بچم تا ی ماه سفت بودن
ولی چهارماهگی اینطور نشد

مثل همونه

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی