واکسن ۴ ماهگی سخت تره یا دو ماهگی ؟

۱۶ پاسخ

18 ماهگی 😑

واسه هر بچه اى يه جوره، دختر من ٢ ماهگى رو شبش يكممم تب كرد ، ٢-٣ ساعت تب داشت بعد خوب شد، ولى ٤ ماهگى اصن انگار هيچ اتفاقى نيوفتاده، خيلى بچه عادى و ريلكس بوود

هرکس ی مدله اما تجربه میگه چهار و یکی میگه شیش

بنظرم بستگی به بچه داره واکنششون چجوریه

انگوش پیامتان چابوه

برابچه من ۲

4ماهگی خیلی بد بود

برای هر بچه ای متفاوته
پسرم چهارشنبه واکسن زدیم
دو روز کامل فقط گریه و جیغ
شیر نمیخوره هنوز به زور میخوره
مدام تب میکرد

۲ ماهگی سختتر بود تب میکرد ۴ ماهگی نه تب نکرد

کوری من هر دوکی راحت بو6مانگی ناخوش بو

برا پسرم ۴ ماهگی خیلی سخت بود😢

میگن ۴ ماهگی چون ۳ تا واکسنه

دوتاش راحت بودن

بستگی به بدنی منداکت کوتوتت به دو مانگه اذیت بووو زور

برای دخترم ۴ماهگی خیلی سخت بود دو ماهگی خیلی خوب بود

۲ ماهگی سخت تره

سوال های مرتبط

مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی