برا ما واکسن ۴ خیلی سخت بود😫
واکسن ۴ و ۶ خیلی برای دختر من از ۲ ماهگی بهتر بود،فقط سر ۴ روز دوم تب کرد
ک شیاف گزاشتم
وگرن ک از لحاظ درد و اذیتش خ بهتر بود
من دیروز بردم
فرقی نمیکنن برای بچه علایم هاش مث همه
بسم الله الرحمن الرحیم واکسنه ۶ماهگی😬😫
من امروز بردم زدم برا دخترم واکسن ۲ ماهگی یکم پاش درد میکرد و کلا تبش بالا نرفت امروزم یکم پا درد داشت و الانم خابیده هر ۴ ساعت بهش پاراکید میدم واکسن ۲ ماهگی اگه سبک بود اینم همونه ولی حواست باشه بازم تبش نره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.