۶ پاسخ

برا ما واکسن ۴ خیلی سخت بود😫

واکسن ۴ و ۶ خیلی برای دختر من از ۲ ماهگی بهتر بود،فقط سر ۴ روز دوم تب کرد
ک شیاف گزاشتم
وگرن ک از لحاظ درد و اذیتش خ بهتر بود

من دیروز بردم

فرقی نمیکنن برای بچه علایم هاش مث همه

بسم الله الرحمن الرحیم واکسنه ۶ماهگی😬😫

من امروز بردم زدم برا دخترم واکسن ۲ ماهگی یکم پاش درد میکرد و کلا تبش بالا نرفت امروزم یکم پا درد داشت و الانم خابیده هر ۴ ساعت بهش پاراکید میدم واکسن ۲ ماهگی اگه سبک بود اینم همونه ولی حواست باشه بازم تبش نره بالا

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی