۹ پاسخ

نه اصلاااا
چهارماهگی سه تا واکسنه دو ماهگی دوتاست
من دخترم دوماهگی در حد ده ثانیه گریه کرد ولی چهارماهگی چون سه تا لود دوتاشو زد رو یه پا خیلی دردش گرفت و اذیت شد

واکسن ۴ ماهگی باید پایان ۴ ماهگی تزریق بشه؟

اره دختر من چهار ماهگی نه تب کرد نه درد داشت اصلا اومد خونه قشنگ جفت پاهاشو تکون میداد بازی میکرد ولی دوماهگی بیچاره دو روز هی ناله میکرد همش ، تبم داشت به پاشم نمیتونست تکون بده

بستگی به بچه داره بر دختر من که راحت‌تر بود

برای من برعکس چهار ماهگی بیشتر اذیت شد

اتفاقا ۴ ماهگی از همه وااکسنا سنگین تره
هم تعدادش بیشتره هم دردش خیلی زیاده

بله عزیزم راحت‌تره، نگران نباش اصلا

اره عزیزم هر چی بزرگتر میشن راحتتره

اره تقریبا

سوال های مرتبط