واکسن ۴ ماهگی سخت تره یا ۲ ماهگی ؟

۸ پاسخ

برای دختر من ۴ماهگی سخت تر بود

والا ما ک دوماهگی رو امروز زدیم کشت مارو

۴ماهگی سخت تر بود برای بچه های من

قطعا۲چون اولین دوز هست.تو کارت نگاه کنید واکسن ها همونه فقط داره تکرار میشه.بهداشت هم همینو بمن گفتن.فقط قبل از بردن پاراکید بدین

2 ماهگی چون بچه کوچیکتره

برای ما دو ماهگی سخت تر بود

بنظر من ۴ ماهگی چون دخترم تو دوماهگی اصلا ازیت نشد ولی تو ۴ ماهگی نه شیر میخورد تبم کرد
البته هر بچه ای یه جوره همه عین هم نیستن☘️☘️

دوماهگی بنظرم سنگین تره ۴ماهگی پسرم اذیت شد ولی دوماهگی بیشتر

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی