واکسن ۴ماهگی سخت تره نسبت به ۲ ماهگی؟؟؟

۸ پاسخ

به نظر من دوتاش خوب بود

نه عزیزم راحته
نگران نباش

دختر من جمعه ک تعطیل بود واکسن داشت امروز هم نبردم واکسنش بزنم چون احساس میکنم سرما خورده
ولی بهداشت زنگ زد گفت اشکال نداره حتی اگه تب خفیف هم داره بیارش میگم صبر میکنم آخر هفته میبرمش

واکسن چهار ماهگی دختر من عالی بود

برای پسرمن سخت بودخیلی

نه مثل همه

برای پسر من سبک تر گذشت

نه نگران نباش خیلی آسون تر از دو ماهگیه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی