۶ پاسخ

برای دختر من سبک بود. شش ماهگی از هر دو سبکتر

برای دختر من سخت بود
اعتصاب شیرم کرد

من دوتاشون جای واکسن با استامینوفن مساج دادم ما شاءالله خیلی خوب امیدوارم براهمشون اینطوری باشه

نه سختتر نیست نگران نباش.دختر من فقط روز اول پای چپش درد میکرد استامینوفن بدی تب نمیکنه

واسه دختر من تنها بدی که داشت چن شب شبا گریه میکرد نمیخوابید

برا پسر من خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی