واکسن دو ماهگی سختتره یا چهار؟

۷ پاسخ

۴ خیلی بد بود

برای پسر من چهار ماهگی خیلی بد بود

خیلی سخته واکسن چهار ماهگی چون ۳تاس
بعدشم ک اعتصاب شیر میکنن ک‌ دبگه هیچی اوضاع سخت تر میشه

دو تبش پایین نمیومد ولی چهار تب نداشت یکم گردنش گرما حس میکردم

دو خیلی بد بود

میگن ۴ ماهگی ۳ تا امپوله

دو وحشتناک بود ۴اصلا

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی