واکسن ۴ ماهگی سختتره یا ۲؟

۱۲ پاسخ

۴ سخته
سرویسم داره میکنه
تب شدید داره

منم شنیدم ۴ سخته،
البته ۲ هم برا پسر من سخت بود
ساعات اول خوب بود ، شب ک میشد خیلی درد داشت

وایه پیر من ۲ سخت بود. ، ۴ سبک بود

برا من ۲ناهگی سختر بود

من ۲ ماهگی خیلی خیلی بچم اذیت شد ولی ۴ ماهگی اصلا اونجور نبود

۴ ماهگی

۴ ماهگی

پسر من چهارماهگیش خیلی براش بد بود آب شد سه روز قشنگ زجر کشید

2خیلی بدبود

برا هر بچه ای یه جوره یکی دو ماهگی سخته براش یکی ۴ ماهگی یکی هم هیچکدوم

نه ۴ ماهگی سخت نیست البته بستگی به خود بچه داره

۴ماهگی غوله خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی