ب نظرم هرچی میره جلو سخت تر میشه
چون بچه جنب و جوشش بیشتره
قراره بمیرممممم
چون دوماهگی برا من ک بد بود😭😭😭 خدا رحم کنه چهارماهگی
هیچکردمشون ۱۸ ماهگی
برامن 2 سخت 4 یکمی اسونتر
بذای من ۴سخت بود
۲ ماهگی سخت تر بود
هردو یه امپول هست عزیزم فرقی نداره
دو ماهگی خیلی درد داشت پسرم پاشو تکون میداد جیغ میکشید یا این ک هر چهار ساعت قطره میدادم بازم تب داشت چهار ماهگی خوب بود ولی خودش اعتصاب شیر کرده بود خیلی اذیت بودم باهاش
عزیزم بسته به بدن بچه داره ، جفتش و من با دادن پاراکید هر ۴ ساعت کنترل کردم .... بازم به بچه بستگی داره ...
۲ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.