خانما واکسن ۲ ماهگی سخته یا ۴ ماهگی ‌؟

۹ پاسخ

ب نظرم هرچی می‌ره جلو سخت تر میشه
چون بچه جنب و جوشش بیشتره
قراره بمیرممممم
چون دوماهگی برا من ک بد بود😭😭😭 خدا رحم کنه چهارماهگی

هیچکردمشون ۱۸ ماهگی

برامن 2 سخت 4 یکمی اسونتر

بذای من ۴سخت بود

۲ ماهگی سخت تر بود

هردو یه امپول هست عزیزم فرقی نداره

دو ماهگی خیلی درد داشت پسرم پاشو تکون میداد جیغ میکشید یا این ک هر چهار ساعت قطره میدادم بازم تب داشت چهار ماهگی خوب بود ولی خودش اعتصاب شیر کرده بود خیلی اذیت بودم باهاش

عزیزم بسته به بدن بچه داره ، جفتش و من با دادن پاراکید هر ۴ ساعت کنترل کردم .... بازم به بچه بستگی داره ...

۲ماهگی

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان آیسان🐣💖 مامان آیسان🐣💖 ۱۶ ماهگی