میگن ۴
۴ماهگی افتضاح بود هرکاری میکردم تب نمیومد پایین کنار پاراکید شیافم میزاشتم براش.ولی دردی نداشت فقط تب کنترل نمیشد
چهارماهگی سخته
۲ ماهگی سختتره ۴ سبکتره
دو ماهگی
برای من چهار ماهگی سختر بود
۲ماهگی خوب بود
۴ماهگی یکم تب کرد
قطعا دوماهگی
واسه پسرمن دوماهگی فقدروزاول اذیت شداونم سخت نبوداستامینوفن میدادم بیشترخاب بودحالا۴ماهگی نمیدونم
۲ برا دخترم
پسر من ۲ماهگی خیلی اذیت شد ۴ ماهگی نمیدونم هفته دیگه میبرم🫠
برامن ۴ افتضاااح
برا ما دوماهگی خیلی سخت بود چهارماهگی خیلی راحت گذشت خداروشکر
بچه با بچه فرق میکنه
واسه پسر من ک هر دوتاش راحت بود شش ماهگی خیلی سخت بود بازم بچه ها باهم متفاوتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.