خانما واکسن ۲ ماهگی سخت تر یا ۴ ماهکی

۱۴ پاسخ

میگن ۴

۴ماهگی افتضاح بود هرکاری میکردم تب نمیومد پایین کنار پاراکید شیافم میزاشتم براش.ولی دردی نداشت فقط تب کنترل نمیشد

چهارماهگی سخته

۲ ماهگی سختتره ۴ سبکتره

دو ماهگی

برای من چهار ماهگی سختر بود

۲ماهگی خوب بود
۴ماهگی یکم تب کرد

قطعا دوماهگی

واسه پسرمن دوماهگی فقدروزاول اذیت شداونم سخت نبوداستامینوفن میدادم بیشترخاب بودحالا۴ماهگی نمیدونم

۲ برا دخترم

پسر من ۲ماهگی خیلی اذیت شد ۴ ماهگی نمیدونم هفته دیگه میبرم🫠

برامن ۴ افتضاااح

برا ما دوماهگی خیلی سخت بود چهارماهگی خیلی راحت گذشت خداروشکر
بچه با بچه فرق میکنه

واسه پسر من ک هر دوتاش راحت بود شش ماهگی خیلی سخت بود بازم بچه ها باهم متفاوتن

سوال های مرتبط