۴ماهگی
برامن جفتشم راحت بود پسرم سر هیچ کدمشون زیاد تب نکرد و اذیت هم نشد زیاد
به نظرم دوماهگی.
چون سرنگ ۴ ماهگی مخصوص نوزادا بود. اما ۳ تا تزریقه بچه دردش میاد. دختر من دیردز واکسن زد دیشب تب کرد و اسهال. امروزم تب داره. ولی دوماهگی تب نکرد.
دو ماهگی
۴ ماهگی هم من و هم بچهجو داغون کرد
۴ ماهگی
۲ماهگی پسرم که خوب بود
۴ماهگیهم پس فردا داره امید باخدا
۲ماهگی
4ماهگی 3تا زدند تو پا
برای پسر من یکجور بود،۳۶ ساعت تب و بیقراری،بعدش خوب شد
برای ما دو ماهگی سخت تر بود...
۴ماهگی
۲ ماهگی
هیچکدوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.