سلام مامانا واکسن ۲ماهگی سخت تر بود یا ۴ ماهگی؟

۱۴ پاسخ

۴ماهگی

برامن جفتشم راحت بود پسرم سر هیچ کدمشون زیاد تب نکرد و اذیت هم نشد زیاد

به نظرم دوماهگی.
چون سرنگ ۴ ماهگی مخصوص نوزادا بود. اما ۳ تا تزریقه بچه دردش میاد. دختر من دیردز واکسن زد دیشب تب کرد و اسهال. امروزم تب داره. ولی دوماهگی تب نکرد.

دو ماهگی

۴ ماهگی هم من و هم بچه‌جو داغون کرد

۴ ماهگی

۲ماهگی پسرم که خوب بود
۴ماهگی‌هم پس فردا داره امید باخدا

۲ماهگی

4ماهگی 3تا زدند تو پا

برای پسر من یک‌جور بود،۳۶ ساعت تب و بیقراری،بعدش خوب شد

برای ما دو ماهگی سخت تر بود...

۴ماهگی

۲ ماهگی

هیچکدوم

سوال های مرتبط