برا من راحتتر از دوماهگی بود
مثل دو ماهگی شایدم راحتتر
نه ۲ ماهگی بدتر بود
هردو خوب بود فقط یک روز اذیت شد پاهاش روغن حیوانی کشیدم خیلی جواب میده زودترم نرم میشه بعد روش هم حوله گرم سرد اصلا نذاشتم بهتره نذارید دردشونون بیشتر میکنه
چهارماهگی تکرار همون دو ماهگی هستش
اره سخت ترع بچم بدشیر شد
اینطور میگن ولی به نظر من بستگی به بچه داره
راحت بود
برا ما راحتتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.