واکسن چهار ماهگی از واکسن ۲ماهگی سخت تره؟؟؟

۹ پاسخ

برا من راحتتر از دوماهگی بود

مثل دو ماهگی شایدم راحتتر

نه ۲ ماهگی بدتر بود

هردو خوب بود فقط یک روز اذیت شد پاهاش روغن حیوانی کشیدم خیلی جواب میده زودترم نرم میشه بعد روش هم حوله گرم سرد اصلا نذاشتم بهتره نذارید دردشونون بیشتر میکنه

چهارماهگی تکرار همون دو ماهگی هستش

اره سخت ترع بچم بدشیر شد

اینطور میگن ولی به نظر من بستگی به بچه داره

راحت بود

برا ما راحتتر بود

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی