واکسن دوماهگی سخت تره یا چهار ماهگی

۱۶ پاسخ

ان شاالله همشون برا همه بچه ها آسون باشه. گناه دارن بچه ها🥲

پسر من که ۲ماهگی اذیت شد تب کرد درد داشت

دو ماه

دو ماهگی. من چهار ماهگی خوب بود خدارو شکر

برا من دوماهگی اصلا متوجه نشدم ولی الان واکسن چهارماهگی ک زده خوب نیس اذیته

برا من جفتش عالی بود یعنی یک درجه هم تب نکرد خدارو شکر

برای دخترم چهارماهگی

وقتی واکسن زدی حتما جای واکسنش ی قطره استامینوفن بریز ماساژ بده خیلی تاثیر داره

دو ماهگی برای دختر من به شدت سبک بود ۴ماهگی هنوز وقتش نرسیده

برا ما چهارماهگی سخت بود خیلی تب کرد

عزیزم برای هر بچه ای فرق میکنه که کدومش براش سخت تر باشه، اگه دو ماهگی براش راحت بوده احتمالا 4 یا 6 ماهگی براش سخت باشه

برا پسرم ۴ ماهگیش الان دخترم هنوز نزدم براش خدا ک سختش نباشه

۴ماهگی

دوتاشون سخت نبود

برای پسرم دو ماهگی

چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی