عزیزم بدن هر بچه ی فرق میکنه عکسالعملش
عزیزم کاری به پاسخهای اینجا نداشته باش، استرس وارد نکن به خودت و بچه
دوماهگی سخت تر بود
با اینکه از بهداشت پرسیدم کدوم سخت تره گفتن چهار ماهگی
چون فلج اطفال تزریقی داره
ولی طبق یک روایت تجربی اگه دوماهگی خیلی اذیت کرده باشه چهار آسون تره
چون بدنش پادتن به اندازه کافی تولید کرده و واکنش نشون داده حالا این یادآوره
در هر صورت بدن بچه ها متفاوتن یکی همه براش آسونه یکی سخت
ولی میگذره نگران نباش
دیروز ۴رو زد تا صبح گریه کرد و تب داشت🥲واس دو کل روز گریه کرد شب خوابید
واسه من ۴خیلی سخت بود
دوماهگی سخت نبود زیاد ول ۴ و ۶ ماهگی سخته
واسه پسر من هر دو راحت بود
دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.