خانما
واکسن دوماهگی سخت تره یا ۴ ماهگی ؟

۸ پاسخ

عزیزم بدن هر بچه ی فرق میکنه عکس‌العملش

عزیزم کاری به پاسخ‌های اینجا نداشته باش، استرس وارد نکن به خودت و بچه

دوماهگی سخت تر بود
با اینکه از بهداشت پرسیدم کدوم سخت تره گفتن چهار ماهگی
چون فلج اطفال تزریقی داره
ولی طبق یک روایت تجربی اگه دوماهگی خیلی اذیت کرده باشه چهار آسون تره
چون بدنش پادتن به اندازه کافی تولید کرده و واکنش نشون داده حالا این یادآوره
در هر صورت بدن بچه ها متفاوتن یکی همه براش آسونه یکی سخت
ولی میگذره نگران نباش

دیروز ۴رو زد تا صبح گریه کرد و تب داشت🥲واس دو کل روز گریه کرد شب خوابید

واسه من ۴خیلی سخت بود

دوماهگی سخت نبود زیاد ول ۴ و ۶ ماهگی سخته

واسه پسر من هر دو راحت بود

دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی