مامانا واکسن دوماهگی سخت تره یا ختنه؟

۷ پاسخ

برای من واکسن بد تر بود

برای من ختنه خودم حس میکنم ترسید
و مدت زمان درگیری و نقاهتش بیشتر

واکسن برا پسرم خیلییی اذیت شد اخلاقش عوض کرد تا ده روز

ختنه یکم سختتره

ختنه که بی حس میکنن بعدش که بی حسی میره کمی درد داره که با دارو خوب میشه.. بعدش اصلا دیگه درد ندارن... واکسن هم همون لحظه سوزش سوزن فقط..

واسه من واکسن خیلیییی بد بود خیلیییییییییییییییییییییییییی عذاب الهیییی بود

ختنههه

سوال های مرتبط

مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی