برای من واکسن بد تر بود
برای من ختنه خودم حس میکنم ترسید
و مدت زمان درگیری و نقاهتش بیشتر
واکسن برا پسرم خیلییی اذیت شد اخلاقش عوض کرد تا ده روز
ختنه یکم سختتره
ختنه که بی حس میکنن بعدش که بی حسی میره کمی درد داره که با دارو خوب میشه.. بعدش اصلا دیگه درد ندارن... واکسن هم همون لحظه سوزش سوزن فقط..
واسه من واکسن خیلیییی بد بود خیلیییییییییییییییییییییییییی عذاب الهیییی بود
ختنههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.