سلام واکسن دوماهگی سخت یا چهار ماهگی

۵ پاسخ

هیچ فرقی نداره مثل همه برا من جفتش راحت بود

واکسن ۴ ماهگی،
همون واکسن ۲ ماهگیه فقط یکی اضافه تره

اگه واکسن دوماهگیش راحت بود بدون بقیشم راحته

بستگی بچه داره وگرنه فرقی نداره

واکسن دوماهگی دکتر منکه خیلی راحت بودد

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی