واکسن دوماهگی سخت تره یا چهار ماهگی؟
خیلی استرس دارم

۱۳ پاسخ

دو ماهگی

واسه منکه بچم همون اول یکم گریه کرد بعدش انقد اروم بود دورش بگردم جفتش همینطور بود..‌‌‌‌‌

دو ماهگی

هربچه ای یجوریه همه مثل هم نیستن

هیچ کدومممم

18 ماهگی میگن خیلی سخته چون دوتا تزریق داره

۲ ماهگی چون خودشون ضعیف ترن وگرنه واکسن ۲ و ۴ و ۶ ماهگی یکیه

دوماهگی

هربچه یجوره واسه نیلماه ۴ راحت بود عالی بود

دوماهگی وحشتناکککککه چهار پسرمن حتی تبم نکرد بیحالم نشد پاهاشم دردنکرد

برا من جفتش راحت بود

همش بستگی ب بچه داره ولی معمولا میگن ۲سخت باشه۴ سبک میشه

دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۶ ماهگی