مامانا
واکسن دوماهگی سخت تره یا چهار ماهگی؟؟؟

۸ پاسخ

واسه ما دو ماهگی

هر واکسنی سختی خودش داره روی هر بچه ای یه جوریه یکی دوماهگی اذیت میشه یکی چهارماهگی یکی شش ماهگی، یکی هم هیچکدوم

مثل هم من

دو ماهگی سخت بود چون اولین بارشون بود
چهارماهگی عالی گذشت

تا ۶ ماهگی هیچکدوم

۴ماهگی برای دخترم خیلی سبک بود حتی تبم نداشت، ولی ۲ماهگی هم تب داشت هم پاش ورم کرده بود درد داشت

مثه همه

دووووو

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۶ ماهگی