واسه ما دو ماهگی
هر واکسنی سختی خودش داره روی هر بچه ای یه جوریه یکی دوماهگی اذیت میشه یکی چهارماهگی یکی شش ماهگی، یکی هم هیچکدوم
مثل هم من
دو ماهگی سخت بود چون اولین بارشون بود
چهارماهگی عالی گذشت
تا ۶ ماهگی هیچکدوم
۴ماهگی برای دخترم خیلی سبک بود حتی تبم نداشت، ولی ۲ماهگی هم تب داشت هم پاش ورم کرده بود درد داشت
مثه همه
دووووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.