بنظرتون واکسن دو ماهگی سخت تره یا چهار ماهگی؟

۱۱ پاسخ

برای ما ۴

پسرم شش ماهگی
دخترم چهارماهگی
دیشب خیلی بی قراری کرد
ولی شکرخدا امروز خوب بود

میگن چهارماهگی

برا دخترم هردوتاش خوب بود خداروشکر

واس دخترم 4ماهگی سبک تر بود

من هنوز چهارماهگیشو نزدم ولی واکسن ۲ ماهگی خیلی سخت بود خیلی تب نداشت ولی اصلا پاهاشو نمیتونست تکون بده

برای پسرم ۴ ماهگی خیلی سخت گذشت

برای ما چهار ماهگی خیلی بد بود

ممک ۲ماهگیوزدم خداروشکرخوب بود،ببینم ۴چکارمیکنه

چهار ماهگی،،البته بچه به بچه فرق داره

برای ما دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی