برای ما ۴
پسرم شش ماهگی
دخترم چهارماهگی
دیشب خیلی بی قراری کرد
ولی شکرخدا امروز خوب بود
میگن چهارماهگی
برا دخترم هردوتاش خوب بود خداروشکر
واس دخترم 4ماهگی سبک تر بود
من هنوز چهارماهگیشو نزدم ولی واکسن ۲ ماهگی خیلی سخت بود خیلی تب نداشت ولی اصلا پاهاشو نمیتونست تکون بده
برای پسرم ۴ ماهگی خیلی سخت گذشت
برای ما چهار ماهگی خیلی بد بود
ممک ۲ماهگیوزدم خداروشکرخوب بود،ببینم ۴چکارمیکنه
چهار ماهگی،،البته بچه به بچه فرق داره
برای ما دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.