۹ پاسخ

ولا من برا بچه ای اولم
پسرم همه رو اذیت شد ولی شش ماهگی ی چی دیگ بود خیلی تا خیلی اذیت شد

مبگن ۶ماهگی

عزیزم داروخانه سر کمربندی قیمت دیروز من خریدم

برای ما دو ماهگی خیلی سخت بود
چهار و شش اصلا به سختی دو ماهگی نبود
درکل شش بهتر از چهار بود😊

والا که ۴ ماهگیییی 🤦‍♀️

واکسن دو ماهگی و شش ماهگی مثل همه

هردوش بهتر از ۲ماهگیه

خترم ۴ ماهگی اصلا اذیت نشد و تب نکرد، موندم ۶ ماهگی چجوری میخواد بشه

به نظرمن ۴ماهگی سختتره بازم بستگی به بچه داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی