۶ پاسخ

دو ماهگی برای پریناز من سخت تر بود

برای پسر بزرگم چهارماهگی از ۲ماهگی و۶ ماهگی راحتر بود ولی از بهداشت پرسیدم گفتن ۲ ماهگی وچهارماهگی کاملا مثل هم
شیش ماهگی سختره

خیلی راحته نگران نباش

دختر منم خیلی اذیت شد۳روز تب داشت بعد واکسن هم درست شیر نمیخوره دیگ

برای پسر من ۴ ماهگی خیلی اذیت شد

نگران نباش سخت نیست انشالله من تجربه مو نوشتم اگه دوست داشتی بخون

سوال های مرتبط