۵ پاسخ

بستگی ب بهداشت داره که واکسن سه تایی داشته باشه یا ترکیبی توی دوتا پا میزنن یکی هم خوراکی داره اذیتش فقط روز اوله ک استامینوفن بدی حله نگران نباش انشالله راحت باشه براش

یه چیزی بگم؟
اینجا همه میگن دو ماهگی بد بود یا 4 ماهگی بد بود ولی من شخصا از بهداشت پرسیدم گفت 2 و 4 و 6 عین همن

مثل واکسن دوماهگی فقط بعد واکسن بهش هر ۴ساعت تا دو روز پاراکید بده دردش کم بشه و تب نکنه

بدن با بدن فرق میکنه
۴ تا بود ۳ تا تزریقی ۱ خوراکی
پسر من ک بیشتر اذیت شد

واسه دختر من مثل دوماهگی بود
اونم دوتا خوراکی دوتا تزریقی

سوال های مرتبط