بستگی ب بهداشت داره که واکسن سه تایی داشته باشه یا ترکیبی توی دوتا پا میزنن یکی هم خوراکی داره اذیتش فقط روز اوله ک استامینوفن بدی حله نگران نباش انشالله راحت باشه براش
یه چیزی بگم؟
اینجا همه میگن دو ماهگی بد بود یا 4 ماهگی بد بود ولی من شخصا از بهداشت پرسیدم گفت 2 و 4 و 6 عین همن
مثل واکسن دوماهگی فقط بعد واکسن بهش هر ۴ساعت تا دو روز پاراکید بده دردش کم بشه و تب نکنه
بدن با بدن فرق میکنه
۴ تا بود ۳ تا تزریقی ۱ خوراکی
پسر من ک بیشتر اذیت شد
واسه دختر من مثل دوماهگی بود
اونم دوتا خوراکی دوتا تزریقی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.