خانما واکسن ۴ ماهگی سخته؟؟؟

۸ پاسخ

نه
برا پسر من بهتر از دوماهگی بود

ن نیس

نه زیاد

بچه با بچه فرق داره

از دوماهگی بهتر بود

ارە یکم سبکە نسبت بە دوماهگی

واسه هر بچه ای فرق داره واسه ما افتضاح بود سه روز تب داشت ولی دختر همسایه اصلا تب نکرد

ن فکر کنم سبک ترین واکسن همین ۴ماهگی باشه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان آیسان🐣💖 مامان آیسان🐣💖 ۱۶ ماهگی
مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی