واکسن ۴ ماهگی سخته؟

۵ پاسخ

سلام. من شنبه واکسن ۴ ماهگی رو زدم. سه تا واکسنه، دوتا قطره. اولش که تزریق کردند درد داشت و گریه کرد. اومدم خونه قطره استامینوفن دادم و کمپرس سرد گذاشتم. روز بعد کمپرس گرم گذاشتم. اصلا تب نکرد. درد هم زیاد نداشت.

عزیزم واکسن رو که زدی اوردی خونه دور محل واکسن ویکس بمال اینطوری پاش خشک نمیشه و فقط باید تبش رو کنترل کنی .حواست باشه جای واکسن نمالی فقط اطراف و دورش

اصلا دلم نمیخواست واکسن بزنم بهش از آینده ترسیدم

منم چندروز بعدباید ببرم

نمی‌دونم بچه منم داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱۰ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی