مامانا واکسن ۴ ماهگی سخته؟؟؟

۳ پاسخ

روهربچه ای متفاوته.دختر من تب کرد

من الان پسرمو واکسن زدم خیلی گریه کرد چون درد داشت حالا ازاین ب بعدشو ببینم چطور پیش میره ایشالله که دردی احساس نکنه

واسه پسر من خیلی خیلی راحت بود ، نه تب کرد نه اذیت .

سوال های مرتبط

مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱۰ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی