۶ پاسخ

فک میکنم همون واکسن دوماهگی هست که تکرار میشه

مثل دوماهگی بود خداروشکر من دخترم اذیت نشد

نه فقط سرتایم قطره بده و کمپرس بذار

دوتا تزریق میکنن دوتاهم خوراکی

سه تا آمپوله دو تا قطره

واسه پسرم دوتابود دوتاهم خوراکی

سوال های مرتبط

مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی