۵ پاسخ

واسه دختر من ۴ ماهگی افتضاح بود اصلا تبش پایین نمیومد نمیخابید شیر نمیخورد بعدش اعاصاب شیر کرد تا خود الان

چهار ماهگی از دو ماهگی سیک تر شش ماهگی از ۴ ماهگی سبک تر چون تکراره بدن دیگه عادت میکنه

چهار ماهگی خیلی سبک بود

برا پسر من ک راحت بود خداروشکر
شش ماهگی ش ک انگار اصن واکسن نزده 😁اینقدر راحت بود نه تب کرد نه پاهاش درد گرفت من حتی کمپرس هم نزاشتم

برای من که از ۲ ماهگی از نظر تب خیلی سبک تر بود
فقط چند روزی یکم بی قراری و لجبازی کرد همین

سوال های مرتبط

مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی