واسه دختر من ۴ ماهگی افتضاح بود اصلا تبش پایین نمیومد نمیخابید شیر نمیخورد بعدش اعاصاب شیر کرد تا خود الان
چهار ماهگی از دو ماهگی سیک تر شش ماهگی از ۴ ماهگی سبک تر چون تکراره بدن دیگه عادت میکنه
چهار ماهگی خیلی سبک بود
برا پسر من ک راحت بود خداروشکر
شش ماهگی ش ک انگار اصن واکسن نزده 😁اینقدر راحت بود نه تب کرد نه پاهاش درد گرفت من حتی کمپرس هم نزاشتم
برای من که از ۲ ماهگی از نظر تب خیلی سبک تر بود
فقط چند روزی یکم بی قراری و لجبازی کرد همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.