۴ پاسخ

منم تازه زدم خدا کنه اذیت نشه دوماهگی خیلی اذیت شد تا یک ماه جای واکسنش سفت شده بود

از دوماهگی سبک تره
من صبح زدم از عصرش پاش خیلی درد داشت روز بعد دردش خوب بود
تبشم تا ۳۷ فقط

سه تا واکسن دوتا قطره

برا پسرم بد بود فقط روز اول

سوال های مرتبط

مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان آیسان🐣💖 مامان آیسان🐣💖 ۱۶ ماهگی