۵ پاسخ

نه عزیز دیرتر می شه ولی زودتر نه

نه من واکسن ۴ماهگی پسرم ۳۰ اسفند میشه گفتم زودتر بیارمش گفت نمیشه زودتر برای مراقبت بیار بعد روزای هید احتمالا همکارا کشیک باشن میتونی ببری وگرن بزار بعد تعطیلات🥲

نمیزنن
دخترمنم امروز ۲ ماهه شد ولی از قبل بهم گفته بود پنشنبه باز برنداری بیاری بزار شنبه🤣🤌🏻

من فردا باید بزنم

خب چرا منتظر موعد باش

سوال های مرتبط