۳ پاسخ

بله بصورت مهمان با شماره ملیتون وارد میشن و میزنن و ثبت میکنن

قبول میکنن من پرسیدم

قبول میکنن من به دلایلی واکسن دوماهگی پسرمو نتونستم شهر خودمون بزنم جای دیگه زدم

سوال های مرتبط

مامان آریان جانم👶🏻 مامان آریان جانم👶🏻 ۷ ماهگی