3 تا
برا من از دو ماهکی راحت تر بود
عزیزم ۳ تاس ۲تا به یه پا ۱دونه یه پا،و اینکه مثل واکسن ۲ ماهگیه
من گفتم پنوموکوک با روتاویروسو نمیخوام کلا یدونه تزریق کردن به پای چپش یدونه ام قطره ی کوچولو دادن ، سخت بودنش بستگی به بدن بچه داره دختر من دوماهگی بستری شد ولی چهار ماهگی دو روز تب کنترل شده داشت
منم میترسیدم ولی نه نگران نباش دختر من خداروشکر خوب بود ایشالله واسه توام خوب باشه
یه ۲۴ساعت سخته باید تحمل کرد ۳تا تزریقیه بعضی جاها ترکیبی ۲تا میزنن ۲تام خوراکیه
دوتا مثل دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.