مامانا واکسن چهار ماهگی سخته؟
چنتاس؟

۶ پاسخ

3 تا
برا من از دو ماهکی راحت تر بود

عزیزم ۳ تاس ۲تا به یه پا ۱دونه یه پا،و اینکه مثل واکسن ۲ ماهگیه

من گفتم پنوموکوک با روتاویروسو نمی‌خوام کلا یدونه تزریق کردن به پای چپش یدونه ام قطره ی کوچولو دادن ، سخت بودنش بستگی به بدن بچه داره دختر من دوماهگی بستری شد ولی چهار ماهگی دو روز تب کنترل شده داشت

منم میترسیدم ولی نه نگران نباش دختر من خداروشکر خوب بود ایشالله واسه توام خوب باشه

یه ۲۴ساعت سخته باید تحمل کرد ۳تا تزریقیه بعضی جاها ترکیبی ۲تا میزنن ۲تام خوراکیه

دوتا مثل دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی