سلام مامانا واکسن چهار ماهگی سخته ؟

۶ پاسخ

خداکنه راحت باشه برامن ۲۵روز مونده از الان استرس دارم
چون واقعا اذیت کرد دوماهگی

برا دختر من ک خیلی سخت بود پدرمو در آورد

بنظرم سخته دختر من دو سه روزه پدرمونو دراورده

برا دختر من از دوماهگی راحتتر بود

برای پسرمن یه کم سخت تر از دوماهگی بود عزیزم

منم فردا بايدپسرمو ببرم واسه واكسن ٤ ماهگي خداكنه راحت باشه😢

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی