سلام مامانا واکسن چهار ماهگی اذیت میکنه سخته؟

۴ پاسخ

برای پسر من دو ماهگی راحت بودچهار ماهگی هم امروز زدم
پاش باد کرده بی قرارع
موقع زدن اذیت نشد

برا پسر من سخت بود

برا هر بچه ای متفاوته
اما از من بپرسی میگم
سبک بودن یا سنگین بودن واکسن با اونیکه تزریق میکنه رابطه مستقیمی داره
طرف ماهر باشه درست بزنه بچه اصلا اذیت نمیشه من اینو تجربه کردم

بدن بایدن فرق میکنه ولی دخترمن روز دوم اذیت شد جای واکسنش بادکرد

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان هلیا🫀کیمیا💋 مامان هلیا🫀کیمیا💋 ۴ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی