واسه دختر من شكرخدا سخت نبود فقط يكم تب كردپاراكيدمرتب دادم بهش خوب شد. ولى دوماهگى اصلاً تب نكرد. فقط بعد از واكسن بايد كمپرس سرد بزارى بعدش گرم ولى من حوله گرم گذاشتم از همون اول ديگه حالا هرجور خودت تجربه دارى از واكسن دوماهگى كه كمپرس سرد بهتره يا حوله گرم همونو بزار
پسر من که راحت بود
ما هم امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم.انشاالله سبک باشه واسه بچه هامون🙏
پسرم هم دوماهگی هم چهارماهگی اصلا اذیت نشد فقط ی کوچولو تب میکرد استامینوفن میدادم خوب میشد
نه دختر من اصلا نفهمید یذره تب میکرد استامینوفت میدادم میخوابید خوب میشد اولش یذره گریه میکنن سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.