مامانا واکسن چهار ماهگی خیلی سخته؟

۷ پاسخ

خداروشکر خوب بود

ن خدا رو شکر بهتر از دو ماهگی از نظر تب و اینا

نه خوبه فقط سه تاعه خیلی گریه میکنه بچه

برای من از دوماهگی سخت تر بود

نه اسونه

میگن که مثل همون۲ ماهگیه

نه اصلا
مثل دوماهگیه دیگه فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان هلیا🫀کیمیا💋 مامان هلیا🫀کیمیا💋 ۴ ماهگی