مامانا واکسن دوماهگی سخته یا چهار ماهگی ؟

۷ پاسخ

برای من ۴ ماهگی خیلی سخت بود.

برای من دو ماهگی خیلی سخت بود

دوماهگی سخت بود
چهار راحت تره
چون بدن یک دوره دریافت کرده و کمتر واکنش نشون میده

واسه من دوتاش اوکی بود
ولی ۲ماهگی دمای بدنش بیشتر بالا میرفت

دوماهگی خیلی سخت بود چهارماهگی عالی بود

چهارماهگی برای من سخت بود

میگن دومعمولا

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی