برای من ۴ ماهگی خیلی سخت بود.
برای من دو ماهگی خیلی سخت بود
دوماهگی سخت بود
چهار راحت تره
چون بدن یک دوره دریافت کرده و کمتر واکنش نشون میده
واسه من دوتاش اوکی بود
ولی ۲ماهگی دمای بدنش بیشتر بالا میرفت
دوماهگی خیلی سخت بود چهارماهگی عالی بود
چهارماهگی برای من سخت بود
میگن دومعمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.