تجربه واکسن چهار ماهگی میگید بیزحمت؟
مثل دوماهگی سخته؟

۲ پاسخ

بچه من اسهال واستفراغ گرفت شیرم بزورمیخوردتا۳روزولی خداروشکربهش رسیدم نه تب کردنه جای واکسنش سفت شدیاعفونت کرد۲ساعت حوله سردمیزاشتم ۲ساعت گرم فرداش دیگه فقط حوله گرم گذاشتم

نه دردش کمتره ولی چون سه تاست و دخترم بزرگتر شده بود بیشتر گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی