یکم بیشتر هواست بمونه سخت نیس ، قبل واکسن قطره بده یا همون لحظه با خودت ببر بده بخوره هر ۴ ساعت
بستگی ب سیستم بدنی بچه داره
منم ی هفته میشه پسرم واکسن ۴ ماهگی زده خیلی استرس داشتم اما خدا رو شکر زیاد اذیت نشد
بستگی به بچه داره
سر یکی از دخترام خیلی اذییت شدم
سر اون یکی نه
ببین سخت نیس ولی چون بچه ها بزرگتر میشن و بیشتر میفهمن بی قرار میشن
قطره و به موقع بدی و مواظبش باشی براحتی میگذره
ته خیلی بهتره
برا پسر من خیلی سنگین بود
ولی میگذره دیگه
اصلاسخت نیست خیلی سبکه
هیچکدوم از واکسنا سخت نیست اگه به موقع قطره بخورن و کمپرس سرد گرمشون به موقعه انجام بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.