میگم واکسن چهار ماهگی هم مثل واکس دو ماهگی سخته🫠؟

۷ پاسخ

واسه دختر من آسون بود

عزیزم میدونم گل پسرت الان ۸ ماهشه
میخواستم بدونم واکسن ۴ ماهگی و ۶ ماهگیش چه جور بود؟
تب شدید داشت؟درد چی؟
آخه پسر من سر ۲ ماهگی خیلی اذیت شد مدام گریه و تب شدید و بیحالی تبش از ۳۹ هم بیشتر شد.خیلی میترسم بابت ۴ ماهگی

برای پسر من راحت بود خداروشکر

خیلی سبک عزیزم نگران نباش😘

من الان از بهداشت آوردمش دوتا واکسن برا پا دوتا هم خوراکی بودن
انشاالله سبک باشه

برا پسر من آسون تر از۲ماهگی بود

میگن سخت تره 3 تا به پا میزنن

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری