۴ پاسخ

بنظرم چون بچه هوشیارتر میشه و جنب جوشش بیشتر میشه بخاطر اونه که دردش زیادتر میشه

میگن دوتاش یکیه.تکرار میشه.

واکسن چهار ماهگی واقعا واقعا سخته هر ۳ ساعت باید استامینوفن بدی همش گریه میکنه

شنیدم میگن درد نداره دخترمن امروز واکسن دوماهگی زده یکم اذیته

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان هلنا خاتون مامان هلنا خاتون ۵ ماهگی