واکسن چهار ماهگی ب اندازه دوماهگی سخته؟

۷ پاسخ

تو‌ دو ماهگی دردش زیاد بود تبش کمتر تو چهار ماهگی تبش زیاد بود درد پاهاش کمتر

بستکی داره بچه من هم دو ماهکی هم چهارماهگی سبک بود براض

اره سخته

نه عزیزم من دوماهگی جونم به لبم رسید واقعا داشتم سکته میکردم سر چهارماهگی اما خداروشکر هییییچ عوارضی نداشت البته از زمانی که رسیدم خونه بلافاصله تااخر شب کمپرس سرد گذاشتم مدام و هر چهار ساعت پاراکید دادم فرداش هم از اول صبح کمپرس گرم گذاشتم و پاراکید رو ادامه دادم هر ۶ ساعت نه تب کرد نه درد داشت خداروشکر

من شنیدم سخت تره😣فردا پسرم واکسن داره

سخت تره

نه عزیزم انشالله که نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری