تو دو ماهگی دردش زیاد بود تبش کمتر تو چهار ماهگی تبش زیاد بود درد پاهاش کمتر
بستکی داره بچه من هم دو ماهکی هم چهارماهگی سبک بود براض
اره سخته
نه عزیزم من دوماهگی جونم به لبم رسید واقعا داشتم سکته میکردم سر چهارماهگی اما خداروشکر هییییچ عوارضی نداشت البته از زمانی که رسیدم خونه بلافاصله تااخر شب کمپرس سرد گذاشتم مدام و هر چهار ساعت پاراکید دادم فرداش هم از اول صبح کمپرس گرم گذاشتم و پاراکید رو ادامه دادم هر ۶ ساعت نه تب کرد نه درد داشت خداروشکر
من شنیدم سخت تره😣فردا پسرم واکسن داره
سخت تره
نه عزیزم انشالله که نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.