۳ پاسخ

منک از وقتی زدم شبا نمیخابه 😐

2 ماهگی یکم بیشتر تی میکنه

هرکدوم یه حالت متفاوتی داشتن مثلا برا دوماهگی پسرم تب کرد ولی درد زیادی نداشت ولی برا ۴ماهگی درد داشت ولی خداروشکر تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۹ ماهگی