واکسن چهارماهگی هم مثل واکسن دوماهگی سخته ؟؟؟

۸ پاسخ

همون داروهاست فقط بچه بزرگتر شده پاهاشو بیشتر تکون میده

پسرم دوماهگی براش سبک بود ولی چهارماهگی وای وای،یکی از اثرات مزخرفش کم شدن شیرش بعد واکسن بود ک هنوزم ادامه داره.بستگی به سازگاری بدن بچه داره

من از الان دارم حرص آخر ماه ک واکسن ۴ ماهگیشه رو میخورم چون واکسن دوماهگی واقعااااا سخت بود ۴روز تب داشت بعد سرماخورد بدتر شد دوهفته افتاد بچم اصلا داغون شدم تا تموم بشه

من با چهار ماهگی رسما سرویس شدم

ن عزیزم اصلا

دوماهگی پسرم زیاد سخت نبود
بفکر چهار ماهگیش هستم چند روز دیگه باید بزنم

وای من امروز دوماهگیشو زدم خیلی اذیته
خدا رحم کنه فکر چهارماهگیش داره داغونم میکنه

من امروز ساعت ۱۱ واکسن ۴ ماهگی برای پسرم زدم، خوب بود
نیم ساعت پیش یه کم گریه کرد و باز خوابید
منم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی